Joka toinen torstai 25.6.2026 alkaen (parilliset viikot, torstaisin 25.6., 9.7., 23.7., 6.8., 20.8.)
Tule tutustumaan Vihreisiin piknikin merkeissä!
Kiinnostaako vihreä politiikka, kestävä tulevaisuus tai paikallinen vaikuttaminen? Haluaisitko tavata samanhenkisiä ihmisiä rennossa ympäristössä?
Tervetuloa Vihreiden piknikille! Tapahtuma on suunnattu uusille jäsenille, jäsenyydestä kiinnostuneille sekä kaikille, jotka haluavat tutustua toimintaamme ilman paineita tai ennakkovaatimuksia.
Luvassa on rentoa yhdessäoloa, keskustelua ajankohtaisista aiheista, mahdollisuus tavata paikallisia toimijoita sekä tutustua siihen, mitä Vihreissä mukana oleminen käytännössä tarkoittaa. Voit tulla paikalle yksin tai ystävän kanssa – olet lämpimästi tervetullut juuri sellaisena kuin olet.
Etelä-Helsingin Vihreät järjestää piknikkejä joka toinen torstai alkaen 25.6.
Paikan päältä löytyy viltti ja pientä vegaanista purtavaa. Mukaan tarvitset vain iloista mieltä, tule sellaisena kuin olet!
Huom! Tapahtumat järjestetään säävarauksella, sateen sattuessa jäämme kotiin ja toivomme parempaa onnea kahden viikon päähän.
Päivämäärä: 25.6.2026 alkaen
Paikka: Esplanadin puisto
Aika: 17.00 ->
Tunnistat meidät pienestä Vihreiden lipusta viltin lähellä, nähdään piknikillä!
